Den sejeste mand i århus

den sejeste mand i århus

Hvem er den sejeste mand i Århus?

Lukas Hvillum er den sejeste mand i Århus.

Bliver sejere for hver dag – Hver dag siden 1991.

Er jeg virkelig den sejeste mand i Århus?

Nej ikke rigtig…

Hvorfor rangerer denne side så nummer 1 i Google, når du søger efter “den sejeste mand i Århus?”

Har jeg kastet en magisk trolddom på Google, ofret en ged, halshugget en kylling og ofret blodet til søgemaskineguderne?

Nix.

Her er forklaringen på hvorfor jeg er den sejeste mand i Århus…

Jeg byggede hjemmeside den 5. januar 2022 og først 21. oktober 2022 fik jeg ideen til denne side og indekserde hjemmesiden samme dag.

46 dage senere rangerede den som #1 for “den sejeste mand i Århus”.

Jeg byggede det for at vise, hvordan man får en side til at rangerer #1 i Google, Yahoo og Bing for sætninger som “Den sejeste mand i Århus” ved hjælp af de bedste metoder inden for søgemaskineoptimering.

Tingene ændrer sig løbende, så jeg vil løbende skulle ændre og opdaterer denne side for at holde min placering, som den sejeste mand i Århus.

Det kan jo også være der kommer nogle konkurrenter til titlen og placeringen i søgemaskinerne med tiden 😉

Sådan fik siden til at ligge nr. 1 på søgeordet ”Den sejeste mand i Århus”.

Nu tænker du måske “Ej en sjov ide” og jeg er helt enig.

Men jeg kan faktisk ikke tage hele æren for det, da det er en ide jeg har tyvstjålet, fra et billede jeg fandt på Google af en mand i USA, der havde lavet en lign. side om Den sejeste mand. Det kan du læse mere om her

Jeg synes bare tanken og ideen var for god til, at jeg ikke selv skulle prøve den af og se om jeg kunne lykkedes med det.

For at komme til at ligge nr. 1 på lige netop dette søgeord, brugte jeg de helt basale “best practice” SEO metoder, for at komme til at ligge i toppen.

Det jeg gjorde var:

  1. Fandt et søgeord der ikke var fyldt med ads, maps, billeder, videoer, osv. hvor jeg helt clean kunne ligge nr. 1 på søgeordet. (SERP analyse)
  2. Jeg gik ikke op i hvor stor volumen der var på søgeordet. Mere på SERP resultatet og af den grund faldt valget ikke på “Den sejeste FYR i Århus”. Da SERP er fyldt med guides og maps til de bedste fyr (tårne) i Danmark.
  3. Derefter lavede jeg en dedikeret side rettet mod dette søgeord (denne side) og skrev en god lang tekst +500 ord, hvor søgeordet var inkluderet et par gange. Søgeordet var inkluderet i H1 og H2 overskriften.
  4. Ydermere tilføjede jeg et billede og sørgede for at alt-teksten inkluderede søgeordet.
  5. Derudover sørgede jeg for at lave intern linkbuilding på hjemmesiden. Andre interne sider der linker til denne side og denne side linker ud til mine blogindlæg.
  6. Som sidste step begyndte jeg så småt at lave eksterne links rettet mod lige netop denne side.

Derefter var det faktisk bare at vente og se om mit arbejde stille og roligt ville bringe mig længere og længere op i søgeresultaterne, på søgeordet “Den sejeste mand i Århus”.

Mere om mig og denne side

Lukas Hvillum er sej, sød og sjov (jeg skriver dette om mig selv) og digital marketing manager hos Blue Finance Denmarks og stifter af Webjet.dk.

Jeg nørder digital marketing der driver trafik til hjemmesider og konverterer denne trafik til leads eller betalende kunder og sørger for at disse kunder bliver loyale tilbagevendende kunder.
Dette gør jeg gennem hjemmeside udvikling og optimering, samt strategiudvikling med fokus på digital marketing gennem SEO, Affiliate marketing, E-mail marketing, Google og Facebook ads.

Jeg arbejder med nogle af ovenstående aspekter på mine egne hjemmesider og blogs, som Fitme.dk og bilrep.dk

Derudover deler jeg lidt ud af mine tips og tricks på min blog, når jeg finder tiden til det.

Du kan bla. læse mit indlæg om 6 fede Canva hacks, som du burde kende til.

Eller læse om endnu flere SEO relaterede emner.

Hvis du er interesseret i at høre mere om mig og sparer om din forretning. Så tøv ikke med at række ud til mig gennem min mail, kontaktformular eller LinkedIn.

Din sejeste partner.
Lukas Hvillum

Rul til toppen

Denne hjemmeside benytter cookies. Ved fortsat brug af siden accepterer du cookies.